معاون متوسطه آموزش وپرورش کاشمر: معاون متوسطه آموزش وپرورش کاشمر:

دانش آموزان پایه نهم برای ثبت نام در رشته ای که در کارنامه هاشورخورده به مدارس مراجعه نکنند

کاشمر(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کاشمر اعلام کرد اگر در برگه هدایت تحصیلی دانش آموز پایه نهم رشته ای هاشورخورده باشد دیگر قادر نیست در آن رشته در هیچ مدرسه ای ثبت نام کند، بنابراین خواهشمندیم از مراجعه برای ثبت نام در رشته هاشور خورده به مدارس مربوطه خودداری کنید.

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان پایه نهم برای ثبت نام در رشته ای که در کارنامه هاشورخورده به مدارس مراجعه نکنند

عزت الله طاهریان در گفتگوی اختصاصی به پانا گفت: اگر در فرم شماره 7 رشته ای هاشور خورده باشد دیگر امکان ثبت نام دانش آموز در آن رشته وجود ندارد. از دانش آموزان تقاضا می شود با توجه به شرایط کرونایی موجود جهت ثبت نام فعلا فقط در رشته که دارای اولویت (الف‌) هستند مراجعه کنند.
او افزود: زمان پایان ثبت نام دانش آموزان دارای اولویت (الف) پایان وقت اداری نهم مرداد است، پس از این تاریخ اگر مدرسه ای در رشته ای دارای ظرفیت ثبت نام باشد می توانند از اولویت (ب) به ترتیب امتیاز فرم شماره 7 هدایت تحصیلی ثبت نام کنند.
طاهریان گفت: با توجه به اینکه امسال همه دانش آموزان در رشته ریاضی دارای اولویت الف هستند و امکان اینکه همه 2000 دانش آموز بتوانند در این رشته ثبت نام کنند ناممکن است، بنابراین کسانی می توانند متقاضی رشته ریاضی باشند که نمره ریاضی خرداد ماه پایه نهم آنها بالاتر باشد.
معاون متوسطه آموزش و پرورش گفت: حداقل شرط ورود رشته تجربی این است که میانگین نمرات درس ریاضی دانش آموز در پایه هفتم با ضریب۱ و هشتم با ضریب 1 و نهم با ضریب 3 کمتر از 13 و میانگین نمرات درس علوم آنها کمتر از 14 نباشد.
او گفت: همچنین حداقل شرط ورود رشته انسانی این است که میانگین نمرات 3 سال متوسطه اول دانش آموز در درس ادبیات فارسی 14 و مطالعات اجتماعی 13 و عربی 12 باشد. البته این حداقل شرط ورود رشته ها است و اولویت الف با کسانی است که دارای امتیاز بیشتری هستند.
طاهریان افزود: اگر دانش آموزی به هیچ رشته ای هدایت نشده باشد و به عبارت دیگر همه رشته ها برای او هاشور خرده باشد، دانش آموز می تواند جهت ثبت نام از ۱۰ مرداد به هنرستان های کاردانش مراجعه کند.
دانش آموزان عزیز و والدین گرامی در صورت هر گونه سوال می توانید با کمیته فردی هدایت تحصیلی شهرستان به شماره 55230844_55230347 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار