تیراندازی در جشن عروسی ۱۳ نفر را مصدوم کرد

تهران (پانا) - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مصدومیت ۱۳ نفر به علت شادی نامتعارف در مجلس عروسی در یکی از روستاهای شهرستان «خنداب» خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تیراندازی در جشن عروسی ۱۳ نفر را مصدوم کرد

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ محمود خلجی در این باره گفت: گزارشی از یک مورد تیراندازی منجر به مصدومیت تعدادی از مهمانان یک مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان «خنداب» به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: ‌بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد که یکی از میزبانان مجلس در اقدامی نادرست و برای یک شادی نامتعارف، چند تیر هوایی با یک اسلحه شکاری شلیک کرده و در شلیک آخر و به علت بی احتیاطی به سمت مهمانان تیراندازی می کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ بر اثر این بی احتیاطی ۱۳ نفر از افراد حاضر در این مراسم به علت اصابت ساچمه های پخش شده از نواحی مختلف دچار مصدومیت و بلافاصله برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص برای بررسی دقیق موضوع بیان داشت: سهل انگاری، غفلت و ضعف مهارت های لازم در حمل، نگهداری و استفاده صحیح از اسلحه گرم از موضوعاتی بوده که در بسیاری موارد باعث بروز حوادثی تلخ شده است.

وی با اشاره به رسوم نادرست و تیراندازی در برخی از مجالس عروس و عزا در تعداد معدودی از شهرستان های استان اضافه کرد: تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح های گرم جرم محسوب می شود و پلیس همواره تاکید داشته است که افراد دارای جواز اسلحه باید در استفاده صحیح از سلاح اطمینان حاصل کرده و از دسترس قرار دادن آن برای دیگران اجتناب کنند.

سرهنگ خلجی با ابراز امیداری از همکاری و مشارکت آگاهانه مردم و سازمان های مربوطه در فرهنگ سازی عدم استفاده از سلاح گرم در مراسمات جشن و عزا گفت:‌ تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص استفاده و نگهداری غیرمجاز از سلاح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار