برگزاری طرح تابستانه مدرسه نوآوری ویژه دانش آموزان سمپاد استان یزد

یزد(پانا) - رئیس اداره استعدادهای درخشان استان یزد با اشاره به برگزاری طرح تابستانی مدرسه نوآوری بیان داشت: این طرح با همکاری پارک علم و فناوری ویژه دانش آموزان سمپاد در تابستان ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح تابستانه مدرسه نوآوری ویژه دانش آموزان سمپاد استان یزد

در جلسه مجازی صبح بیست و نهم تیرماه که با حضور شهناز هاتفی رئیس اداره استعدادهای درخشان استان، مدیران مدارس تیزهوشان و سیدامین درخشان مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری استان یزد برگزار شد؛ طرح مدرسه نوآوری ارائه و بررسی گردید.
شهناز هاتفی رئیس اداره استعدادهای درخشان استان یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده گفت: این طرح در تابستان ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی و ظرفیت حداکثر ۳۰ نفر (۱۵ دختر و ۱۵ پسر) به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره استعدادهای درخشان استان یزد در ادامه افزود: این طرح منطبق با سند تحول بنیادین و دارای سه محوریت اصلی اعم از آشنایی با بیوتکنولوژی، اینترنت اشیا و علم داده که دارای رویکرد فنی مهندسی است و در حوزه فناوری دیجیتال و هوش مصنوعی قرار دارد و همچنین کارگاه چاپ با رویکرد هنری می باشد.
هاتفی با بیان اینکه این طرح باعث رشد مهارت های عمومی می شود، اظهار داشت: مهارت پایه ای دانش آموزان با توجه به استعداد آنها باید مورد توجه قرار گیرد و بتوانیم برنامه هایی مناسب با ویژگی های شخصیتی و محیطی آنان به منظور رشد و شکوفایی استعدادشان تدوین کنیم‌
سیدامین درخشان مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری استان یزد همچنین خاطرنشان کرد: بعد از اجرای دوره، دانش آموزان مستعد که دارای ایده و طرح های مناسب و جدید هستند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار