اعضای ناظر مجلس در سازمان‌های مختلف تعیین شدند

تهران (پانا) - اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور صبح امروز با رای نمایندگان در نشست علنی تعیین شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اعضای ناظر مجلس در سازمان‌های مختلف تعیین شدند

بر این اساس نمایندگان شارلی انویه تکیه، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی را برای عضویت در شورای عالی شهرسازی و معماری انتخاب کردند.

همچنین نمایندگان رجب رحمانی را با 170 رأی و محسن فتحی را با 105 رأی موافق از مجموع 203 رأی مأخوذه به عنوان اعضای ناظر مجلس در هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در درمان بیماران انتخاب کردند.

امانقلیچ شادمهر هم با 146 رأی موافق به عنوان عضو ناظر در شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی نظارت مرکزی انتخاب شد.

سیدمحمد پاکمهر با 142 رأی موافق از مجموع 182 رأی مأخوذه به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی پرستاری انتخاب شد.

در ادامه نمایندگان رسول فرخی میکال را با 131 رأی و حسین محمدصالحی دارانی را با 124 رأی از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به عنوان اعضای مجلس در هیأت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها انتخاب کردند.

همچنین با رای نمایندگان عبدالحسین روح الامینی با 129 رأی و سیدمحمد پاک‌مهر را با 86 رأی و رضا آریان‌پور با 81 رأی از مجموع 207 رأی اخذ شده در جلسه به عنوان اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی انتخاب شدند.

پروین صالحی با 139 رأی و ذبیح الله اعظمی ساردویی هم با 134 از مجموع 200 رأی اخذ شده در جلسه به عنوان اعضای ناظر در شورای ایمنی زیستی انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار