سفیران خارجی مقیم کشور به استان اردبیل دعوت می شوند

اردبیل (پانا)- مشاور امور بین الملل استاندار اردبیل گفت: سفرای خارجی مقیم کشور برای تعامل جهت جذب سرمایه گذاران خارجی به استان اردبیل دعوت می شوند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سفیران خارجی مقیم کشور به استان اردبیل دعوت می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، حسن عظیم زاده افزود: همچنین برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان به سرمایه گذاران خارجی ، با رایزنان فرهنگی کشور در خارج نیز تعاملات رو به افزایش است.

او اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام یافته در آینده سفیران ایران در کشورهای مختلف برای سفر به استان دعوت می کنیم تا بتوانیم ظرفیت های استان در زمینه های مختلف را به دنیا بیش از پیش معرفی کنیم.

مشاور امور بین الملل استاندار اردبیل با اشاره به سفر اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه به استان گفت: پیرو هماهنگی های به عمل امده در آینده نزدیک معاونان حوزه های دیپلماسی اقتصادی و حقوقی وزارت امور خارجه نیز به استان سفر می کنند.

عظیم زاده تصریح کرد: هدف از حضور سفرا و رایزنان فرهنگی در استان مشاهده نزدیک ظرفیت ها و زیرساخت های انجام گرفته برای جذب سرمایه گذاران خارجی است.

او تلاش استاندار اردبیل برای پیگیری و تعامل با مسوولان ملی برای حضور در استان را قابل قدردانی دانست و این تلاش ها را گامی برای توسعه بیشتر استان عنوان کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در سفر دو روزه خود به استان اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل، رئیس اتاق بازرگانی و فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفت و گو کرد.

سید عباس موسوی پس از حضور در اردبیل، از مرزهای شهرستان های نمین، گرمی، بیله سوار ،پارس آباد، منطقه آزادلو، محل احداث شهرک صنعتی مشترک و بارانداز ریلی و مجموعه کشت و صنعت بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار