بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است

زاهدان(پانا) _ رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد با پیگیری های حوزه سلامت استان، بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و بعنوان یکی از بزرگترین مراکز ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی استان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۰۹۸۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان  به ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از بیمارستان در حال ساخت ۳۲۰ تختخوابی به همراه مسئولین استانی اظهار کرد: برای استقرار به روز ترین تجهیزات و امکانات استاندارد پزشکی در بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان برنامه ریزی های مهمی صورت گرفته است که البته این شایسته مردم عزیز ماست.

او با بیان این مطلب که بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان دارای ۳۲۰هزار متر مربع زیر بناست و در ۶ طبقه احداث شده خاطرنشان کرد: تا کنون بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان برای‌ ساخت این بیمارستان هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: اخیرا بیش از ۲۰ میلیارد تومان دیگر هم از منابع وزارت متبوع برای تکمیل این بیمارستان اخذ اعتبار شده و همکاران ما به دنبال طی کردن سریع روند های قانونی هستند تا بتوانند این اعتبار را در کوتاهترین زمان ممکن، به شکل بهینه و با حداکثر بهره وری برای تکمیل این سازه هزینه شده است.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان گفت: پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان پیشرفت مطلوبی داشته و مصمم هستیم تا با مشارکت حوزه سلامت هر چه سریعتر این مجموعه بزرگ درمانی وارد چرخه خدمت شود.

مدیر سازمان برنامه و بودجه استان نیز گفت: برای مشارکت در تکمیل پروژه بیمارستان 320 تختخوابی زاهدان تلاش خواهیم کرد تا در کنار نظام سلامت در زمینه راه اندازی این مرکز درمانی نقش مهمی را ایفاء کنیم.

شایان ذکر است: در حاشیه این بازدید از پروژه در حال ساخت مسکن متخصصیین، موتورخانه و سیستم تاسیسات بیمارستان و بخش های درمانی بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) زاهدان بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار