آغاز موج جدید کرونا در فوتبال ایران؛ تست کرونا 11 بازیکن و سرمربی مشهور لیگ برتری مثبت شد

تهران (پانا) – تست کرونا 12 بازیکن یکی از تیم‌های لیگ برتری مثبت اعلام شده و چالشی جدید پیش روی مسئولان سازمان لیگ قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز موج جدید کرونا در فوتبال ایران؛ تست کرونا 11 بازیکن و سرمربی مشهور لیگ برتری مثبت شد

پس از اینکه تعدادی از بازیکنان استقلال تهران و فولاد خوزستان مبتلا به کرونا ویروس شده و این روزها آماده بازگشت به فوتبال هستند، تست‌گیری‌های جدید نشان داده است که 12 تست کرونا در تیم گل گهر سیرجان مثبت شده است و این افراد برای سپری کردن روند درمان خود وارد قرنطینه شدند. از جمله افرادی که گفته می‌شود تست کرونا او مثبت اعلام شده، مجید جلالی سرمربی گل گهر است.

البته علاوه بر این 12 نفر، بنابر شنیده‌ها وضعیت 5 نفر دیگر در تیم گل گهر مشکوک است و احتمال دارد تست برخی از این 5 نفر هم مثبت باشد.

با این وضعیت و در حالی که براساس برنامه باید امروز گل گهر در سیرجان میزبان شاهین بوشهر باشد، مشخص نیست سازمان لیگ چه تصمیمی درباره این بازی خواهد گرفت و آیا کرونایی‌های گل گهر 25 درصد کل اعضا حاضر در لیست خواهند شد یا خیر.

براساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، در صورتی که 25 درصد بازیکنان و کادر حاضر در لیست یک تیم به کرونا ویروس مبتلا شوند، دیدار این تیم تا بهبود این افراد و کاهش درصد افراد مبتلا به کرونا لغو خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار