مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه پارس:

ارتقا رتبه استان در کنکور سراسری نتیجه مشارکت آموزش و پرورش و مجموعه نفت است

بوشهر(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ارتقا رتبه استان در کنکور سراسری در دولت تدبیر و امید، نتیجه مشارکت آموزش و پرورش و مجموعه نفت است .

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا رتبه استان در کنکور سراسری نتیجه مشارکت آموزش و پرورش و مجموعه نفت است

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی با اشاره به مسئولیت مهم آموزش و پرورش در تربیت نسل اظهار کرد: برای تحقق این رسالت مهم باید همه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با دستگاه تعلیم و تربیت همکاری داشته باشند.

وی با قدردانی از مشارکت مجموعه نفت و گاز به ویژه سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: بر اساس آمار سازمان سنجش در سال 92 استان در رتبه 20 آزمون سراسری قرار داشته است که با برگزاری کلاس هایی طرح نخبه پروری با مشارکت منطقه ویژه و تلاش همه دبیران سختکوش، رتبه استان در سال گذشته به 15 رسیده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی در این نشست با بیان اینکه همکاری با آموزش و پرورش در اولویت برنامه های وی قرار دارد، گفت: توانمندی و شکوفایی جامعه در گرو توسعه آموزش و پرورش است و همه ما مدیون آموزش و پرورش و معلم هستیم.

ایرج خرمدل ادامه داد: همکاری منطقه ویژه با آموزش و پرورش استان در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان ادامه خواهد داشت اما حوزه فعالیت سازمان، مناطق پیرامونی نفت در شهرستان های جنوبی است.
گفتنی است شناسایی و تدوین زمینه‌های همکاری با مسئولیت مدیر تعاملات سازمان منطقه ویژه انرژی پارس و نماینده آموزش، برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور در شهرستان‌های جنوبی در سال تحصیلی آینده و برگزاری دوره های توانمندسازی بانوان فرهنگی در زمینه تاب‌آوری اجتماعی از مصوبات این نشست بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار