وحدت بین قوا مسیر حل مشکلات را هموار می کند

نوروزی: مجلس باید بیش از گذشته با فکر همگرایی و عقلانیت حرکت کند و نمایندگان به قسمی که شرعی است و متفاوت از قسم های دیگر است پایبند بمانند

تهران (پانا) - نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس تاکید دارد با وحدت بین قوای سه گانه مسیر حل مشکلات هموار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
وحدت بین قوا مسیر حل مشکلات را هموار می کند

به گزارش روابط عمومی مجلس، حسن نوروزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان، اظهار داشت: ایشان بر وحدت بین قوا تاکید داشتند، البته مجلس باید به وظایف خود در حوزه قانونگذاری و نظارت بپردازد اما نباید در شرایط حساس کنون طوری رفتار شود که وحدت بین قوا کمرنگ شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید حل مسائل تورم، پولی، بانکی ومسکن محور کاری مجلس باشد و با وحدت بین قوا مشکلات مردم و جامعه برطرف شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، مجلس باید بیش از گذشته با فکر همگرایی و عقلانیت حرکت کند و نمایندگان به قسمی که شرعی است و متفاوت از قسم های دیگر است پایبند بمانند.

وی اظهار داشت: ایشان همچنین فرمودند باید عقلانیت و دین سرلوحه کار باشد و از تصمیم گیری ها براساس احساسات فاصله گرفت، در واقع باید اقدامات در مجلس پایه و اساس مطالعه و اندیشمندی داشته باشد تا مشکلات برطرف شود.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس درباره همکاری مجلس با قوای دیگر، تاکید کردند مردم از مجلس و دو قوه دیگر انتظار بیان حق و پیگیری آن رادارند و به شدت با مجادله و گریبان گیری و تشنج میان قوا مخالف هستند. فضای منازعه در رئوس دستگاه ها برای افکار عمومی زیان بخش و ناراحت کننده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار