فراخوان شبکه ملی مدارس برای تولید محتوای آموزشی

تهران (پانا) - سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اتنشار یک فراخوان از معلمان، کارشناسان، مؤسسات آموزشی و نیز فعالان بخش خصوصی برای تولید محتوای الکترونیک شبکه ملی مدارس (رشد) دعوت به همکاری کرده است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان شبکه ملی مدارس برای تولید محتوای آموزشی

این روزها که در پی شیوع بیماری کرونا موضوع آموزش‌‌های مجازی و تولید محتواهای مربوط به آن جایگاه ویژه‌ای در عرصه آموزش‌های رسمی یافته ‌است، تمرین این سبک از زندگی تجربه جدیدی هم برای معلم و هم برای دانش‌آموز است که با کندی‌هایی در زمینه کمبود منابع آموزشی و روش تدریس مواجه ‌شده است.

به کارگیری روش‌های جدید، کمک گرفتن از توان همه بخش‌های دولتی و خصوصی و استفاده از آرای صاحبان اندیشه در حوزه آموزش مجازی از جمله راهکارهایی است که آموزش رسمی را با شیوه‌های تحصیل و تدریس این زیست‌بوم جدید هم‌قدم می‌کند.

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در نظر دارد محتوای تولیدی معلمان و کارشناسان را در شبکه ملی مدارس (رشد) به اشتراک بگذارد. این نهاد از فرهنگیان، مؤسسات آموزشی و فرهنگی و نیز فعالان بخش خصوصی خواسته ‌است به این پویش فرهنگی بپیوندند و برای تأمین محتوای مورد نیاز طیف وسیع مخاطبان دوره‌های چهار‌گانه آموزشی همت گمارند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس WWW.roshd.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار