دومین جلسه ویدئو کنفرانسی مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی منطقه 12 تهران

تهران (پانا) - دومین جلسه، مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی منطقه 12 تهران، با حضور مجازی حمید شاه منصوری، مدیر منطقه و سید کمال حسینی معاون آموزش ابتدایی و مدیران مقطع ابتدایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه ویدئو کنفرانسی مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی منطقه 12 تهران

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12، دومین جلسه مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی منطقه 12 تهران با حضور مجازی حمید شاه منصوری، مدیر منطقه12، سید کمال حسینی، معاون آموزش ابتدایی و مدیران مقطع ابتدایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

حمید شاه منصوری مدیر منطقه در این جلسه، از زحمات مدیران و همکاران که توانستند با وجود شرایط سخت گام های بلندی بردارند تشکر کرد. وی تصریح کرد: قطعاً از زحمات و پیگیری های همکاران که در امر ثبت نام دانش آموزان شرایط پر خطری که در مراجعات حضوری دارند تشکر می کنیم.

وی همچنین با اشاره به شرایط بیماری کرونا اظهار کرد: شرایط ایجاب می کند، جلسات به همین شیوه برگزار شود. ما باید تمام تلاش خود را برای پاسخگویی بهینه، به ارباب رجوع به کار ببریم. اولیا دغدغه هایی دارند از جمله ثبت نام، بازگشایی و کم و کیف شرایط تحصیلی سال آینده که ممکن است، نگرانی هایی برای اولیا بوجود بیاید. امیدوارم با دستگیری و کمک به مراجعین و تکریم ارباب رجوع، نقشی که الگویی است و بر عهده آموزش و پرورش است را بتوانیم ایفا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار