مشارکت پیشتازان قشم در جشنواره تولید محتوا مثال زدنی است

هرمزگان(پانا)- مسئول سازمان دانش آموزی قشم: از زمان شروع جشنواره تولید محتوا اعضا و مربیان پیشتاز بسیار فعال ظاهر شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت پیشتازان قشم در جشنواره تولید محتوا مثال زدنی است

حسین عباسیان مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان قشم گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در اواخر سال ۹۸ سعی کردیم ارتباط خود را با پیشتازان منطقه حفظ کنیم و با برگزاری مسابقه کتاب گویا به صورت هفتگی و اهدای جوایز به دانش آموزان توانستیم در فضای مجازی ارتباط خوبی را داشته باشیم .

وی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری نیز جشنواره کشوری تولید محتوا جهت پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان و آموزش مهارت های مختلف آغاز به کار کرد که مربیان و اعضای پیشتاز از همان ابتدا با قدرت شروع به تولید محتوا نمودند.

عباسیان در ادامه خاطر نشان کرد: این جشنواره در موضوعات مختلفی از جمله معرفتی، تشکیلاتی، زندگی در طبیعت، مهارت های اجتماعی در قالب کلیپ های شصت ثانیه ای در حال برگزاری است که تا کنون حدود یکصد اثر از کلیپ های تولید شده تایید و به مرکز ارسال گردیده که خوشبختانه تا به امروز بیش از ده اثر در کانال کشوری شاد (سامانه ارتباطی پیشتازان) بارگذاری گردیده است که جزو مناطق برتر استان در این مورد به شمار می رویم.

وی در پایان ضمن تشکر از مربیان و اعضای پیشتاز بابت حضور فعال در این زمینه اعلام کرد در اختتامیه این جشنواره از برترین های تولید محتوا تقدیر به عمل خواهد آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار