معرفی کتاب قصه‌های تصویری شاهنامه در شبکه جام جم

تهران (پانا) - برنامه روز خوش فردا با موضوع ایران گردی با معرفی طبیعت زیبای استان گلستان و به ویژه بندرگز به روی آنتن شبکه جام جم سیما می‌رود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
معرفی کتاب قصه‌های تصویری شاهنامه در شبکه جام جم

به گزارش روابط عمومی برنامه«روز خوش»، برنامه روزخوش چهارشنبه 25 تیرماه با نگاه به موضوع بوم گردی، به زیبایی و طبیعت استان گلستان می‌پردازد.

در این برنامه، مهرداد کاظم زاده عطوفی، روانشناس بالینی و استاد دانشگاه به بررسی خودآگاهی مقدمه انتخاب و ازدواج می‌پردازد و در بخش بعدی موضوع ایران گردی و طبیعت گردی با حضور فرید روشنایی، کارشناس گردشگری و مدرس دانشگاه بر روی آنتن شبکه جام جم می‌رود.

به طوری که فرید روشنایی در بخش «خوش سفر» به بندرگز سفر کرده و در چندین قسمت طبیعت زیبای این شهرستان را به مخاطبان معرفی می‌کند.

همچنین در بخشی دیگر این برنامه با عنوان «خوشمزه» ،کوکی فندق و شکلات آموزش داده می‌شود و آیتم پایانی برنامه روز خوش به معرفی کتاب قصه های تصویری شاهنامه با در بخش «خوش قلم» می‌پردازد.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.
مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار