برنامه ای که در مدارس برنامه‌ریزی می شود باید قابلیت اجرایی داشته باشد

کلات(پانا)-جلسه شورای‌ هماهنگی‌ و‌ اجرایی‌ سند‌ تحول‌ بنیادین، با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات و اعضای کمیته در‌محل سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ای که در مدارس برنامه‌ریزی می شود باید قابلیت اجرایی داشته باشد

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش کلات در این جلسه گفت: برنامه ها و اقداماتی که قرار است در کف مدارس اجرا شوند ضمن اینکه باید عملیاتی باشند، قابلیت اجرایی نیز داشته باشند.

وی افزود: همکاران محترم حوزه ستادی، ارزیابی و نظارت لازم بر اجرای برنامه ها را پیشه کار خود قرار دهند و در اجرای برنامه ها منابع مالی و انسانی نیز لحاظ شود.

پروانه گفت: هنگام تنظیم برنامه ها، در موضوعات دقت نظر لازم را داشته باشید تا در راستای سند تحول بنیادین گام برداریم و ضمن آینده نگری و توجه به سناریوهای پیش رو و شرایط کنونی جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، موضوع فضای مجازی برای شروع سال تحصیلی جدید به جد دنبال شود.

رمضان پروانه بیان کرد: از طریق ادارات ذیربط پیگیری‌های لازم در خصوص ایجاد زیر ساخت های فضای مجازی صورت گرفته است و امیدواریم با همکاری و همراهی هم‌ بتوانیم سال تحصیلی را با آرامش و بدون دغدغه شروع کنیم و شاهد حضور دانش آموزان عزیزمان در سر کلاس های درس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار