برگزاری جلسه ستاد بهبود اوقات فراغت دانش آموزان درمنطقه خورش رستم

اردبیل (پانا)- جلسه ستاد برنامه ریزی و بهبود اوقات فراغت دانش آموزان منطقه ی خورش رستم در ایام تعطیلات تابستان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد بهبود اوقات فراغت دانش آموزان درمنطقه خورش رستم

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه خورش رستم، رییس اداره ضمن مهم ارزیابی کردن مدیریت اوقات فراغت دانش آموزان در طول تعطیلات طولانی تابستان، برنامه ریزی مدون و همکاری تمامی عوامل ذی ربط منطقه را در کنار رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای مقابله با بیماری کووید 19 خواستار شد.

سجاد رستگار با تاکید بر قدرت انتقال سریع ویروس کرونا و همه گیری خطرناک آن، مدیریت اوقات فراغت دانش آموزان در چنین شرایطی را نیازمند خلاقیت مدیران و ارتقای کمی و کیفی برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز ضمن تبیین دستورالعمل ارسالی از اداره کل به فعالیت مجازی پایگاه های تابستانی اشاره کرد و گفت: در تابستان 99 با دو پایگاه دارالقرآن برای دختران و کانون شهید باهنر برای پسران در خدمت دانش آموزان خواهیم بود.

عطاءالله فرامرز از برنامه ریزی های به عمل آمده جهت تشکیل کلاس های قرآنی، احکام، آموزشی و هنری در پایگاه های اوقات فراغت منطقه خبر داد و افزود: مشارکت موثر مدیران و دبیران مدارس در کنار استقبال خانواده ها حضور چشمگیر دانش آموزان را در پی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار