تکریم و معارفه رئیس تامین اجتماعی شعبه نی ریز

نی‌ریز (پانا) - در آئین تکریم و معارفه رئیس تامین اجتماعی شعبه نی‌ریز سرپرست فرمانداری شهرستان، تامین اجتماعی را یک چتر خدمات بیمه‌ای دانست که بر سر آحاد مردم است و در راستای هدف اصلی دولت یعنی تحقق عدالت اجتماعی و حمایت و پشتیبانی از اقشار محروم و کم درآمد جامعه و صنعتگران و فعالان اقتصادی فعالیت می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه رئیس تامین اجتماعی شعبه نی ریز

مراد هدایت، ضمن تقدیر از عملکرد طهماسبی رئیس سابق شعبه نی‌ریز برای مدیر جدید آرزوی توفیق خدمتگزاری کرد تا با ایجاد فضائی صمیمی در ارتقاء خدمت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تلاش مضاعف داشته باشد تا شاهد جهش های بیشتر و رضایت بیش از پیش مخاطبان در حوزه خدمات بیمه‌ای و درمانی این شهرستان باشیم.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس نیز در رابطه با سیاست‌های کلی سازمان و همچنین نقش و جایگاه تامین اجتماعی در جامعه امروز اشاره کرد ه و خواستار پرداخت مطالبات این سازمان برای خدمات‌دهی مطلوب تر به مردم شدند.

ابراهیم کشاورز از تلاش‌های علی طهماسبی رئیس قبلی شعبه و اقدامات انجام شده در دوره تصدی ایشان تقدیر و حسین واثق که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی متولد 1360 شهرستان شیراز، با 14 سال سابقه کار که پیش از این بعنوان کارشناس متخصص مستمری‌های اداره کل تامین اجتماعی فارس مشغول انجام وظیفه بوده است را به عنوان رئیس شعبه نی ریز معرفی کرد.

علی طهماسبی نیز بعنوان رئیس اداره بازرسی کارگاه‌های استان فارس منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار