برگزاری نمایشگاه مجازی جشنواره جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه مجازی دهمین دوره جشنواره جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری آذربایجان غربی از 20 تیر لغایت 31 تیر در پیام رسان ایتا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه مجازی جشنواره جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری در آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، میرصادق جامعی، در این خصوص با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بر اهمیت طرح های تحولی همچون طرح جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری تاکید نمود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: تقویت روحیه پژوهشگری دانش آموزان و معلمان همیشه به عنوان یکی از اهداف معاونت آموزش ابتدایی استان مطرح بوده است.

این مقام مسئول افزود: جشنواره جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری استان آذربایجان غربی در دو بخش دانش آموزی و معلمان برگزار می شود.

جامعی افزود: بخش دانش آموزی در محورهای نمایش علمی، آزمایش، طراحی و ساخت، داستان خوانی، داستان نویسی، داستان گویی، شاهنامه خوانی، خواندن شعر و دکلمه و تولید یک اثر هنری خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بیان کرد: تکالیف مهارت محور، بازی و یادگیری و اجرای برنامه ویژه مدرسه نیزمحورهای بخش معلمان این جشنواره می باشد.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم جلوگیری از اجتماعات حضوری، نمایشگاه استانی این جشنواره به صورت مجازی در در پیام رسان ایتا از 20 تیر لغایت 31 تیر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار