برگزاری نشست هم اندیشی مناطق مجری طرح نماد با حضور سرپرست معاون پرورشی شهر تهران

تهران ( پانا ) - نشست هم اندیشی مجریان مناطق نه، دوازده ،شانزده و هجده طرح نمادبه میزبانی منطقه 18 با حضورمجتبی ولی پوری، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران، عزیزاله بابلی، رئیس اداره مشاوره، قاسم منوچهری، رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی، انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و کارشناسان مربوطه در محل کانون یاس نبی (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی مناطق مجری طرح نماد با حضور سرپرست معاون پرورشی شهر تهران

مجتبی ولی پوری، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهر تهران گفت: ارتباط کارشناسان مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی باید با سایرکارکنان و کارشناسان معاونت پرورشی به شکل سازنده و موثر باشد و اجرای طرح نماد در مدارس آسیب دیده با حساسیت بیشتری پیگیری شود.
وی افزود: نقش مشاوره ای معلمان در مدارس می بایست پررنگ شود وتنها به مسئله آموزش معطوف نگردد.
ولی گفت: بهتر است در زمینه میزان مشارکت دانش آموزان آسیب پذیر در فعالیت های ورزشی، فرهنگی و هنری تحقیق گردد و نسبت به تشویق آن ها در این فعالیت ها که جنبه پیشگیری دارد اهتمام جدی شود.
انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 18 ضمن خوشامدگویی به معاونین پرورشی و کارشناسان مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و مشاوره مناطق مجری طرح نماد، دسته بندی و پیگیری مسائل مطروحه در کمسیون مشاوره و آسیب های اجتماعی اداره کل را خواستارشد.
در ادامه وی عدم تناسب ساختاری طرح نماد با نظام اداری آموزش و پرورش، عدم تخصیص بودجه کافی و واریز به موقع بودجه به مناطق، عدم دسترسی معاونین پرورشی ادارات به سامانه نماد را از آسیب های این طرح دانست و متذکر شد همه ما می بایست در تحقق اهداف این طرح کوشا باشیم.
در ادامه وی گفت: آموزش کار با سامانه غربالگری طرح نماد برای کارشناسان، تقویت طرح های مشابه و مکمل مانند یاریگران زندگی می تواند به ثمر بخشی طرح نماد یاری رساند.
در ادامه این نشست شرکت کنندگان به طرح دیدگاه های خود پرداختند و مسئولین حاضراز جمله بابلی، رئیس اداره مشاوره و منوچهری، رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی به تشریح مباحث مطروحه پرداختند.
در پایان ولی پوری ضمن جمع بندی مسائل خواستار ادامه منظم جلسات تا حصول نتایج مطلوب،شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار