تست کرونا بازیکن پرسپولیس مثبت شد

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد تست کرونا یکی از بازیکنان این تیم مثبت شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تست کرونا بازیکن پرسپولیس مثبت شد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تست تشخیص کرونا برای یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس مثبت بود. در جریان سفر به تبریز، یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس پس از مواجهه با علائم اولیه شبیه سرماخوردگی به کادر پزشکی مراجعه کرد، که برای احتیاط، وی سریعا به تهران منتقل و هماهنگی‌ها برای انجام آزمایش‌های تشخیصی روی او در بیمارستان انجام شد. پاسخ آزمایش که امروز به دست کادر پزشکی رسید، مثبت بود. این بازیکن خوشبختانه عوارض حادی ندارد و در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس با مدیریت مدیر تیم و کادر پزشکی، اقدام‌های سختگیرانه‌ای را حتی فراتر از پروتکل‌های ابلاغی در دستور کار تیم قرار داده‌اند تا سطح برخورد و تماس بازیکنان با ویروس و افراد مبتلا را در زمان‌هایی که در اختیار تیم هستند تا حد امکان به حداقل برسانند.

در همین ارتباط برای بازی با ماشین سازی، بازیکنان در تهران و تبریز با دو دستگاه اتوبوس جابجا می‌شدند تا بازیکنان از یکدیگر فاصله داشته باشند. همچنین با توجه به در اختیار بودن پرواز چارتر، این مساله در هواپیما هم رعایت شد و بازیکنان نیز از ماسک و شیلد محافظ استفاده می‌کردند.

ضمن اینکه انجام تست کرونا برای بازیکنان و اعضای تیم در روز دوشنبه از هفته پیش هماهنگ شده بود و ارتباطی به مثبت شدن تست این بازیکن نداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار