معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان زنجان خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره دانش‌آموزی "جوانه‌های راه "در مدارس استان زنجان

زنجان (پانا) - اولین جشنواره دانش‌آموزی "جوانه‌های راه " با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان با محوریت کانون های فرهنگی تربیتی در سطح مدارس استان برگزار می شود .

کد مطلب: ۱۰۹۷۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جشنواره دانش‌آموزی "جوانه‌های راه "در مدارس استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: این جشنواره‌ با هدف فرهنگ سازی در کاهش حوادث جاده ای کشور با موضوع ایمنی رفت ‌وآمد دانش آموزان و فرهنگ‌سازی در ایمنی راه است که علاوه بر حساس سازی افراد می‌تواند منبعی با ارزش برای تولید محتوی به زبان ساده خود مخاطبین باشد.

وی در ادامه افزود: از سایر اهداف این جشنواره، آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئله بسیار مهم سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن می‌باشد.

گنج خانلو با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اصلی در کاهش تصادفات ترافیکی توجه به آموزش و فرهنگ‌سازی در سنین مختلف است ، اظهار داشت: آموزش متناسب با شرایط اجتماعی و جایگاه افراد به ‌نحوی‌که گستره کامل‌تری را در بربگیرد و ماندگاری و اقناع مناسب‌تری را ایجاد نماید یکی از راهکارهایی است که سایر نهاد ها و ارگانها می توانند در آموزش به دانش آموزان کمک نمایند .

گنج خانلو همچنین افزود: این جشنواره در چهار رشته‌ نقاشی ، عکاسی برای دانش آموزان برای دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه و در رشته پوستر و کاریکاتور برای دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای آشنایی با ضوابط اختصاصی مورد نیاز هر رشته و نحوه ارسال آثار، ملاک‌های داوری به سایت جشنواره به نشانی http://javaneh.mrud.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار