خوش قدم: سرویس حمل و نقل دانش آموزی فراسازمانی است

تهران (پانا) - سیدصدرا خوش قدم، رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل شهر تهران در نشست کارگروه سرویس مدارس شهر تهران بر اصل شفافیت در فعالیت های مالی سرویس مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
خوش قدم: سرویس حمل و نقل دانش آموزی فراسازمانی است

خوش قدم در این نشست گفت: در بحث سرویس حمل ونقل دانش آموزی اصل بر شفافیت روند امور و فعالیت ها مخصوصا در حوزه مالی است. همه اعضای کارگروه و کسانی که در این امر دخیل هستند باید کمک کنند و شفافیت را عینیت بخشند. ضمن اینکه کمک خانواده ها و نظارت هر چه بیشتر آنها را می خواهیم. برای محاسبات سرویس سال تحصیلی آینده باید دقت نظر شود و با توجه به شرایط خاص جامعه و بیماری کرونا و همچنین وضعیت مالی خانواده تصمیمات مقتضی گرفته شود. ضمنا چون سال تحصیلی کمیت و کیفیت آن نسبت به سنوات قبل متفاوت خواهد بود این تفاوت باید دیده شود تا خدمات صحیح تر و بهتر به خانواده ها عرضه شود.
وی افزود: موضوع سرویس حمل و نقل دانش آموزی فراسازمانی است و نیازمند همکاری همه نهادهای درگیر است.
وی افزود: جلسات مکرر کارگروه ماده ۱۸ که مرجع است در حوزه سرویس به صورت فشرده برگزار می شود تا بتوانیم خروجی خوبی در خدمت رسانی به خانواده ها داشته باشیم. همچنین در راستای شفاف سازی روند سرویس و جلوگیری از تضییع حقوق خانواده و پرداخت های قانونی سرویس شهر تهران نیازمند سامانه ای با ویژگی ها و خصوصیات شهر تهران هستیم تا این مهم به وسیله آن محقق شود.

همچنین نجار، رییس اداره مالی اداره کل شهر تهران با بررسی فعالیتهای انجام شده در بخش سرویس مدارس شهر تهران در سال گذشته گفت: در سال گذشته با توجه به وضعیت سرویس مدارسی که داشتیم سعی شد آنچه خط قرمز بود و رعایت قوانین بود به آن بپردازیم. همچنین آسیب شناسی از کارهای انجام شده داشتیم. آنچه باید توجه شود این است که این فعالیت، کار کاملا خصوصی اولیا است که دائم آموزش و پرورش باید پاسخ دهد و این مهم در ساختار باید اصلاح شود. در مورد نرخ نیز امسال همه عوامل موثر در هزینه خودرو و آلودگی، طرح و بیمه و استهلاک غیره لحاظ شد تا عدد واقعی و منطقی را در بیاوریم.
نجار با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی شهر تهران سال گذشته فعالیت خوبی در بحث نظارت بر سرویس مدارس شهر تهران داشته است، گفت: این سازمان شفاف و قانونمند عمل کرده و قطعا می تواند الگو باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار