سند تحول بنیادین؛ مبنای برنامه ریزی در تمامی سطوح آموزش و پرورش

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه ویدیو کنفرانس رونمایی از کتاب و تبیین برنامه های سال1399 استان که باحضور روسای ادارات آموزش و پرورش استان برگزارشد گفت مبنای برنامه ریزی های صورت گرفته در سطوح وزارتخانه، ادارات کل و ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها بایستی سند تحول بنیادین باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین؛  مبنای برنامه ریزی در تمامی سطوح آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اصل برنامه ریزی به عنوان یکی از اصول چهارگانه مدیریت سازمانی گفت: تمامی سازمان‌ها و نهادها به منظور رشد و بالندگی بایستی برنامه‌های خود را در بازه های زمانی کوتاه، میان و بلندمدت تنظیم کند.

خدابنده مفهوم برنامه‌ریزی را یافتن راه‌هایی برای نیل از شرایط فعلی به وضعیت مطلوب دانست و افزود: مبنای برنامه ریزی های صورت گرفته در سطوح وزارتخانه، ادارات کل و ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها بایستی سند تحول بنیادین باشد.

وی با تاکید بر تمرکز بر ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت، اهداف دوره های تحصیلی و برنامه درس ملی اظهار داشت: اهداف پیش بینی شده بایستی واقع بینانه و قابل تحقق باشد تا در حوزه اجرا نیز قابلیت عملیاتی شدن داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به از سرگیری روند ثبت نام دانش آموزان پس از توقف یک هفته فعالیت مدارس افزود: ثبت نام دانش آموزان منوط به دریافت وجه از سوی مدرسه نباشد، حضور اولیا در مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تنها برای دانش آموزان جدیدالورود پایه های اول، هفتم، دهم و در برخی مدارس برای پایه چهارم الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار