فرماندار ویژه میانه :

تسهیل امور مردم در زمینه رفع مسائل موقوفه در شهرستان

میانه (پانا)-معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه بر ضرورت رفع مسائل مربوط به اوقاف تاکید کرده این امر را سبب تسهیل امور مردم درگیر با موقوفات خواند.

کد مطلب: ۱۰۹۶۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تسهیل امور مردم در زمینه رفع مسائل موقوفه در شهرستان

محمدرضا مشایخی در جلسه ای با حضور حجت الاسلام حسینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و هیات همراه از رفع برخی مسائل موقوفه در آقکند مرکز بخش کاغذکتان تقدیر کرده و افزود: مابقی امور موقوفه در این بخش نیز با اولویت رفع می شود.

وی همچنین خواستار رفع مسائل موقوفه در برخی روستاهای کندوان و ارائه تصمیماتی برای تسریع در عملیاتی شدن آنها شد و افزود: تبدیل به احسن نمودن املاک مربوط به شهر میانه، طرح توسعه و تکمیل اطراف امامزاده اسماعیل (ع)، محدوده تملک دکل مخابراتی و تامین 50 درصد اعتبار از سوی میراث فرهنگی برای کارهای میراث فرهنگی امامزاده محمد کندوان ضمن قدردانی از پرداخت 50 درصد اعتبار از سوی اوقاف از دیگر نیازهای شهرستان است.

مشایخی رفع مشکل کاروانسرای جمال آباد با وجه مشترک در حوزه اوقاف و میراث فرهنگی را از دیگر درخواستها برشمرد.

وی خواستار تشکیل جلساتی از سوی شهرداری و اوقاف میانه برای کارشناسی کردن موضوعات فی مابین وتصویب شهرستانی و ارسال به استان جهت مصوب شدن استانی تاکید کرده و گفت: کارشناسانی در روستاهای مشکل دار استقرار خواهند یافت تا زمین ها با شرایط مناسب تقویم به متقاضیان واگذار شود.

فرماندار میانه در خصوص زمین های مشکل دار اوقافی در شهر میانه از اداره ثبت اسناد و شهرداری خواست تا کارهای لازم انجام تا کارهای اوقافی آن در اسرع وقت انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار