مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

پرداخت بسته نقدی کمک‌معیشتی برای ۱۰۵۹ نفر از کارگران مسیر تندرو و رانندگان بخش خصوصی

تبریز(پانا) - مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اعلام کرد با توجه به تعطیلی ۴۵ روزه اتوبوسرانی به دلیل جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا، بسته های نقدی کمک معیشتی به کارگران مسیر تندرو و رانندگان بخش خصوصی پرداخت شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت بسته نقدی کمک‌معیشتی برای ۱۰۵۹ نفر از کارگران مسیر تندرو و رانندگان بخش خصوصی

به گزارش شهریار، ایمان غنی زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعطیلی ۴۵ روزه اتوبوسرانی به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و بیکارشدن رانندگان بخش خصوصی و کارگران مسیر تندرو در این مدت، بسته های نقدی کمک معیشتی به آنان پرداخت شد.

غنی زاده اظهار کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر و حمایت شهردار محترم برای ۹۱۹ نفر از رانندگان و کمک رانندگان بخش خصوصی و ۱۴۰ نفر از کارگران مسیر تندرو مبلغ ۵ میلیون ریال بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه همچنین افزود: یکی دیگر از اقدامات شرکت جهت حمایت و پشتیبانی از بهره برداران و شرکت های حمل و نقل بخش خصوصی اعطای تسهیلات ویژه بانکی با همکاری بانک شهر است.

وی ادامه داد: میزان تسهیلات اختصاص یافته برای هریک از بهره برداران و شرکت های حمل و نقل درون شهری تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در بانک شهر مشخص و با تکمیل پرونده تسهیلات به شرکت های حمل و نقل بخش خصوصی و بهره برداران اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار