به همت معاونت سواد آموزی استان زنجان:

فیلم های آموزشی دروس دوره انتقال سوادآموزان در 6ماده درسی تهیه خواهد شد

زنجان (پانا) - در راستای تهیه فیلم های آموزشی در 6ماده درسی دوره انتقال سوادآموزان در استان زنجان، نشست هماهنگی با حضور روسا و کارشناسان اداره سواد آموزی و اداره سنجش، نظارت و ارزشیابی تحصیلی معاونت سواد آموزی با حضور آموزش دهندگان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۹۵۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فیلم های آموزشی دروس دوره انتقال سوادآموزان در 6ماده درسی تهیه خواهد شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، سهیلا حیدری رئیس اداره سواد آموزی ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه آموزش دهندگان و همکاران عزیز سوادآموزی در مدت شیوع بیماری کرونا، بیان نمود: با توجه نیمه حضوری بودن آموزش ها در سال 99 و شعار سواد آموزی گامی بدون توقف، به ضرورت تهیه محتوای الکترونیکی و فیلم های آموزشی بومی اشاره کرد.

وی گفت: دراین شرایط فیلم های آموزشی دوره سواد آموزی که در برنامه لوح و قلم شبکه آموزش پخش گردیده است، در پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان نیز درج شده و تعداد 759 حلقه DVD آموزش های دوره سواد آموزی بین نواحی و مناطق 14گانه توزیع گردیده است.

حیدری با اشاره بر این که در دوره انتقال برای سواد آموزان فیلم های آموزشی منسجمی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: معاونت سواد آموزی استان برای دروس دوره انتقال در 6ماده درسی به تولید فیلم های آموزشی خواهد پرداخت.

وی افزود: از آنجا که محتوای الکترونیکی به عنوان یکی از ابزارهای موثر یادگیری می باشد، این فرصت مغتنم، استفاده از محتوای الکترونیکی در آموزش سواد آموزان را تقویت خواهد نمود و همچنین موجب توانمند سازی نیروی انسانی و آموزش دهنده ها در امر تولید محتوای الکترونیکی خواهد بود.

در ادامه حسنلو رئیس اداره سنجش،نظارت و ارزشیابی سواد آموزی گفت: آموزش دهندگان نمونه های تدریس خود را با رعایت اصول روش تدریس و شیوه نامه تهیه محتوای الکترونیکی در مدت 10 الی 15 دقیقه جهت ارزیابی به معاونت سواد آموزی استان ارسال نمایند سپس برنامه ریزی لازم جهت ضبط و فیلمبرداری تدریس آموزش دهندگان در محل اداره کل آموزش و پرورش استان صورت خواهد گرفت.

در ادامه آموزش دهندگان و کارشناسان به اظهار نظرات و پیشنهادات خود پرداختند وکتب درسی در اختیار آموزش دهندگان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار