والدین مراقب بازی کودکانشان در استخرها باشند

ساری (پانا) - رییس اورژانس مازندران با توجه به ایام گرم سال، نسبت به استفاده از استخرهای خانگی و استخرهای بادی و کودکان در معرض خطر هشدار داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
والدین مراقب بازی کودکانشان در استخرها باشند

یحیی صالح طبری به خبرنگاران گفت: «با توجه به شروع فصل گرما، استفاده از استخرهای خانگی و برای کودکان استفاده از استخرهای بادی رواج می‌یابد.»

او تأکید کرد که وجود استخر پرآب و یا حتی استخر بادی که از آب پر باشد، می‌تواند برای کوکان خردسال به دلیل سقوط در آن و غرق شدن و خفگی درآب، خطر آفرین باشد.

صالح طبری در خصوص خطرات بالقوه‌ای که کودکان را تهدید می‌کند، اشاره کرد و گفت: «حتی سطلی که از آب کولر پر شده باشد و در گوشه حیاط باشد می‌تواند برای خردسالان خطرناک باشد.»

او به ماموریتی اشاره کرد که نیروهای اورژانس به‌دلیل خفگی کودک خردسال در سطل آب کولر اعزام شده بودند که متاسفانه کودک خردسال جان باخته بود.

رییس اورژانس مازندران همچنین تاکید کرد که برای جلوگیری از بروز خطرات این‌چنینی، والدین ضمن مراقبت از کودکان خردسال خود حتما از حفاظ برای جلوگیری از سقوط کودکان استفاده شود و یا وسایل نجات غریق در کنار استخر و داخل آب قرار داشته باشد و یا از توری به‌عنوان سرپوش برای استخرهای بادی کودکان استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار