جلسه هم اندیشی کارشناسان حوزه پرورشی کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا)- نشست تخصصی کارشناسان حوزه معاونت پرورشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی کارشناسان حوزه پرورشی کاشمر برگزار شد

حسن رمضانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در این نشست، قسمت هایی از موفقیت های این حوزه را اعلام کرد و گفت: بدون شک این موفقیت ها مرهون تلاش جمعی دوستان است که با وجود مشکلات با جدیت و پشتکار تا به ثمر نشست، کارها پی گیری خود را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه گزارشات واصله در دو قسمت قبل و بعد کرونا اعلام می شود گفت: اگرچه شکی نیست که این ویروس موجب اخلال در فعالیت ها شده، اما از طرفی موجب شده که بعضی از همکاران که فضای مجازی را جدی نمی گرفتند ناچار به این عرصه وارد شده و نتایج خوبی عاید آموزش و پرورش و دانش آموزان شود.

رمضانی ادامه داد: اگر چه مدیر هر مدرسه باید مسئول و پاسخگوی بخشنامه ها و کارکرد مدرسه باشد، اما تجربه ثابت کرده که اگر ما مستقیم از معاون پرورشی مدرسه موردی را بخواهیم زودتر و بهتر به نتیجه می رسیم، بنابراین کارشناسان محترم ضمن ارسال قانونی بخشنامه ها موارد را از معاون پرورشی طلب کرده تا با کمک عوامل پرورشی مدرسه از جمله مشاور، مربی بهداشت، معلم تربیت بدنی کارها را انجام دهند.

وی پیشنهاد کرد که در ابتدای سال میثاق نامه ای از والدین در قسمت عفاف و حجاب دریافت و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد برطرف شود.

در ادامه کارشناسان به ارائه گزارشات خود قبل و بعد از کرونا پرداخته و چالش های پیش رو و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار