جلسه كمیته بررسی عملكرد و انتصاب مدیران منطقه دهدز

خبرگزاری پانا: كمیته بررسی عملكرد و انتصاب مدیران منطقه دهدز تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه دهدز، جلسه كمیته بررسی عملكرد و انتصاب مدیران مدارس در سال تحصیلی ۹۳ -۹۲ با حضور اعضاء كمیته و با هدف تشریح شیوه نامه اجرایی و انتصاب مدیران جدید برگزارشد.

مولایی رییس آموزش و پرورش دهدز، ضمن تبریك ماه مبارك رمضان به حاضران در خصوص شیوه نامه جدید بررسی عملكرد مدیران گفت : توجه به شیوه نامه و اقدام مطابق ضوابط اجرایی آن برای تمامی اعضاء لازم و ضروری است و انجام این امر مهم با توجه به شیوه نامه از حساسیت خاصی برخوردار است .

وی خاطر نشان كرد : باید پروندهای بررسی عملكرد هر مدیر دقیق و همراه با مستندات عینی و منطقی باشد تا مسیر و گردش كار انتصابات با استدلال كافی و قانع كننده انجام شود.

لقمان فرهادی كارشناس ارزیابی عملكرد و دبیر این كمیته با تشریح شیوه نامه بررسی عملكرد مدیران و تاكید براین موضوع كه انتصاب مدیران نیاز به توجه زیادی دارد اظهار داشت: باتوجه به تحولات رو به رشد در نظام آموزش و پرورش بویژه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نیاز است كه عملكرد مدیران مورد بررسی دقیق قرار گیرد و مدیران كه توانایی همراهی و همگامی با برنامه های تحولی در آموزش و پرورش را ندارند مورد باز نگری قرار گیرند .

درادامه جلسه سایراعضاء نظرات وپیشنهادات خود را در خصوص انتصاب مدیران و افراد متقاضی مدیریت مطرح كردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار