محدودیت‌های جدید از امروز در آذربایجان‌غربی اعمال می‌شود

ارومیه(پانا) - محدودیت‌های جدید در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، از صبح امروز در ۱۰ شهرستان با وضعیت قرمز آذربایجان غربی اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۵۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های جدید از  امروز در آذربایجان‌غربی اعمال می‌شود

در اطلاعیه‌ای که از سوی شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی صادر شده، آمده است: پیرو درخواست ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا جهت اعمال محدودیت‌های جدید با توجه به وضعیت قرمز بیشتر شهرستان‌های استان و موافقیت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا جهت اجرای محدودیت‌های جدید با مدت زمان یک هفته، محدودیت‌های جدید در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، خوی، سردشت، سلماس، مهاباد و میاندوآب صورت می‌گیرد.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: این محدودیت‌ها در دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها خواهد بود.

در این اطلاعیه اضافه شده است: استخرهای سرپوشیده، سینماها، مراکز نمایش تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها نیز شامل این محدودیت‌ها می‌شود.

طبق این اطلاعیه، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش شامل محدودیت شده و مابقی اصناف و اماکن با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک برای خود و همه مراجعان می‌توانند از روز شنبه، ۱۴ تیر فعالیت کنند.

لازم به ذکر است، وضعیت آذربایجان‌غربی در شیوع بیماری کرونا، قرمز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار