اعلام وضعیت قرمز در فولاد خوزستان؛ کرونا دست جواد نکونام را بست

تهران (پانا) - با مثبت اعلام شدن تست کرونا ویروس تعدادی از بازیکنان فولاد خوزستان، دست جواد نکونام برای ادامه حضور در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بسته شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۵۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام وضعیت قرمز در فولاد خوزستان؛ کرونا دست جواد نکونام را بست

با از سرگیری لیگ برتر ایران و تنها با برگزاری هفته بیست و دوم، رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی فولاد خوزستان، شهر خودرو مشهد و سپاهان اصفهان و در مقابل شکست تراکتور تبریز و تساوی استقلال تهران به اوج رسیده؛ اما در همین دوران سخت کورس بدست آورد جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان، شوک بزرگی به فولاد خوزستان وارد شده است.

شاگردان جواد نکونام که با عبور از سد استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز به رده سوم جدول صعود کرده‌اند، در آخرین تست‌گیری کرونا ویروس شوک بزرگی را دیده‌اند و همانطور که جواد نکونام در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده است، 6 بازیکن این تیم به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند و باید روند درمان خود را در قرنطینه سپری کنند و حداقل بین 2 الی 3 بازی نمی‌توانند برای این تیم به میدان بروند.

فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود، این در حالی است که به غیر این 6 بازیکنی که کرونا گرفته‌اند و مجوز قانونی حضور در فوتبال تا بهبود کامل را در اختیار ندارند، جواد نکونام برای این بازی 3 بازیکن دیگر را هم در اختیار ندارد و تیمش را باید با 9 غایب به زمین بفرستد. ایوب والی، آیاندا پاتوسی و همچنین شهاب گردان دیگر غایب‌های فولاد خوزستان برای این بازی هستند.

البته جواد نکونام با قرمز شدن وضعیت تیمش درخواست لغو دیدارهای لیگ برتر را داده است اما این درخواست با واکنشی از سازمان لیگ روبرو نشده و همچنان سیاست فدراسیون فوتبال بر ادامه لیگ برتر است تا با در نظر گرفتن جدول فعلی، حق تیمی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ضایع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار