تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی رضوی

خرم‌آباد (پانا)- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خبر داد مهلت شرکت در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه جاری تمدید شده اما با توجه به استقبال شرکت کنندگان امکان تمدید مجدد این رویداد وجود دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی رضوی

فرشته طهماسبی روز پنجشنبه گفت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان نسبت به جشنواره ملی کتابخوانی رضوی و انگیزه برای حضور در این رویداد فرهنگی مهلت شرکت در این جشنواره که پیشتر تا پایان تیرماه بود در صورت لزوم مجددا تمدید می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۴ هزار نفر در لرستان در این جشنواره شرکت کرده اند افزود: این رویداد در سه بخش فردی، گروهی، خانوادگی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی شرکت کنند.

وی عنوان کرد: جشنواره ملی کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و فرهنگ سبک زندگی امام رضا(ع) و معرفی تازه های نشر در سبک زندگی معصومین برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان افزود: علاقمندان برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

طهماسبی تصریح کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و شرکت در مسابقه به پرتال اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان به نشانی www.lorestanpl.ir مراجعه کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: با شیوع بیماری کرونا در سطح استان به منظور مقابله به شیوع هر چه بیشتر این بیماری کتابخانه های عمومی استان تعطیل شدند و اکنون در طی سه مرحله این کتابخانه ها به رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده اند.

وی با بیان اینکه در زمان تعطیلی کتابخانه های استان فعالیت هایی در بستر مجازی به منظور پرشدن اوقات فراغت هم استانیها تداوم داشت افزود: در این راستا مسابقات نقاشی، جشنواره رضوی کتابخوانی برگزار شد و اکنون با رعایت پروتکل های بهداشتی سرانه مطالعه در کتابخانه های استان به میانگین یک دوم و یک سوم رسیده است.

اکنون ۳۴ کتابخانه عمومی نهادی و ۲۰ کتابخانه عمومی مشارکتی در لرستان فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار