مهدی نیکبخت: منطقه ۱۷ نیازمند نگاه پر مهر خیرین است

تهران (پانا)- نشست بررسی ظرفیت های خیری منطقه 17، با حضور مهدی نیکیخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17، محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران جمعی از معاونین و مسئولان آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مهدی نیکبخت: منطقه ۱۷ نیازمند نگاه پر مهر خیرین است

مهدی نیکبخت، ضمن تشکر از حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز در منطقه ۱۷ به ابتکار عمل و خلاقیت مجمع خیرین اشاره کرد و افزود: حضور در مناطق و بازدیدهای میدانی به احصای مشکلات و مسائل مناطق کمک می کند.

در ادامه نیکبخت ضمن اشاره به بذل توجه عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و نعمت بنی آدم، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز به منطقه ۱۷ ابراز خرسندی کرد تا با تلاش های انجام شده بتوان گام‌های موثری در راستای خدمت رسانی به مردم منطقه برداشته شود.

نیکبخت با اشاره به پروژه های آماده به ساخت در منطقه افزود: منطقه ۱۷ نیازمند توجه بیشتر خیرین مدرسه ساز است و ظرفیت های خوبی در منطقه برای تجهیز، نوسازی و بازسازی مدارس وجود دارد.

وی با اشاره به تراکم بالای دانش آموزان و فرسودگی فضای آموزشی اکثر مدارس منطقه افزود: ۵۰ درصد مدارس منطقه ۱۷ عمری بیشتر از سی سال دارند. تعدادی زیادی نیز نیازمند مقاوم سازی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار