سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران اعلام کرد:

مدرسه تابستانی 99 افتتاح شد

تهران (پانا) - مجتبی ولی پوری، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی در گفت و گو با پانا از افتتاح مدرسه تابستانی 99 خبر داد. 

کد مطلب: ۱۰۹۴۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه تابستانی 99 افتتاح شد

ولی پوری در این باره گفت: شیوه نامه اجرایی بهبود اوقات فراغت تابستان 99 توسط وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شده و در آن به آموزش مهارت های مختلف و پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان به دو شکل مجازی و حضوری همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره شده است. به همین مناسبت آموزش و پرورش شهر تهران در یک همکاری مشترک با معاونت اجتماعی شهرداری تهران و سازمان دانش آموزی در راه اندازی مدرسه تابستانی 99 مشارکت نموده است.
دبیر ستاد برنامه ریزی فعالیت های تابستانی آموزش و پرورش پایتخت هدف از افتتاح این مدرسه مجازی را ورود چهره های مطرح فرهنگی، هنری و اجتماعی به مقوله بهبود اوقات فراغت دانست و افزود: مدرسه تابستانی 99 که از طریق شبکه های مجازی مجاز و از وب سایت tabestani99.ir قابل دسترسی خواهد بود و این مهم نتیجه یک کار مشترک و هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی برای بهبود اوقات فراغت شهروندان عزیز و گرامی است.
مجتبی ولی پوری از حمایت ویژه آموزش و پرورش از مدرسه تابستانی 99 خبر داد و اظهار داشت: کار تولید 60 کلاس آموزشی و فرهنگی- هنری با حضور چهره های سرشناس کشور در رشته های گویندگی و اجرا، بازیگری، موسیقی، داستان نویسی و کتاب خوانی، فیلمسازی و خاطره نویسی توسط اداره کل آموزش شهروندی و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران درحال انجام است که این امر با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی شهر تهران محقق گردیده تا دانش آموزان بهترین بهره برداری را از این مجموعه فاخر داشته باشند.
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران اظهار امیدواری کرد این مجموعه نه تنها در تابستان که برای همیشه دردسترس کودکان و نوجوانان علاقه مند قرار داشته باشد تا در آینده نیز به صورت رایگان از این امکان ارزشمند استفاده نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار