جنجال‌های سردار آزمون ادامه دارد؛ سردار به کرونا اعتقاد ندارد؟ + فیلم

مهاجم زنیت روسیه یکبار دیگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده است، موضوعی که ممکن است با واکنش شدید باشگاه روسیه‌ای روبرو شود.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جنجال‌های سردار آزمون ادامه دارد؛ سردار به کرونا اعتقاد ندارد؟ + فیلم

به گزارش sport express ، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که از سردار آزمون مهاجم زنیت در یک کافه ضبط شده است و ویدئو نشان می‌دهد که چگونه آزمون در حال بازی با کودک است و در عین حالی نوعی این ویدئو در اینستاگرام وبلاگ‌نویس مشعود کاترینا گایسینا منتشر شد اما او کمی بعد این پست را پاک کرد اما ایون کاریف، روزنامه‌نگار روسیه‌ای آن را در کانال تلگرام خود منتشر کرد.

در این فیلم، میلان تیولپانوفز مادر کودک که پیش از این همسر الکساندر کرژاکوف بازیکن سابق تیم ملی روسیه و باشگاه زنیت بوده هم دیده می‌شود که از حرکت سردار آزمون برافروخته شده است.

یادآوری می‌کنیم، پیش از این سردار آزمون از سوی کمیته کنترل و انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه به دلیل نقض مکرر قوانین مربوط به پیشگیری از شیوع کرونا، 40 هزار روبل جریمه شده بود و باشگاه زنیت هم قصد دارد او را جریمه کند.

پیش از این در شبکه‌های اجتماعی عکس‌هایی از سردار آمون و صفا هادی بازیکن تیم ملی عراق منتشر شده بود که پیش از دیدار روز شنبه زنیت گرفته شده بود و در این عکس‌ها دو بازیکن فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار