بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 از کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری

تهران (پانا) - کانون های فرهنگی تربیتی با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان با برنامه های گوناگون به منظور رشد و تعالی ابعاد مختلف شخصیت دانش آموزان فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 15  از کانون فرهنگی  تربیتی شهید مطهری

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش منطقه15، سعید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی از کانون فرهنگی و تربیتی شهید مطهری بازدید کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن بازدید از قسمت های مختلف این کانون اظهارداشت: کانون های فرهنگی تربیتی ضمن تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی و آشنا ساختن دانش آموزان با ارزش های فرهنگی، زمینه ی ارتباط صمیمی و معاشرت سازنده ی اجتماعی دانش آموزان عضو را فراهم می سازند تا وجدان جمعی، خود اتکایی و قدرت تصمیم گیری آنان را تقویت کنند و برای زندگی اجتماعی و ایفای نقش موثر در تلاش همسو برای رسیدن به اهداف مشترک، مهارت لازم را به دست آورند.
وی افزود: اوقات فراغت دانش آموزان نوجوان می تواند نقش به سزایی در پرورش و رشد ابعاد مختلف شخصیت آنان داشته باشد، به خصوص که نوجوان به علت شرایط و ویژگی های این دوران باید هم با تغییرات درونی، شناختی و بدنی خود سازگار شود و هم در همان زمان ناگزیر از سازگاری با مجموعه ای از نظام بخش ها ارزش ها و قانون ها و نظام های بیرونی و خارجی باشد و در راه مستقل شدن گام بردارد.
شهریاری ادامه داد: کانون های فرهنگی تربیتی با هدف پر کردن و بارورکردن اوقات فراغت دانش آموزان مدارس با برنامه های گوناگون به منظور رشد و تعالی ابعاد مختلف شخصیت آنان فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار