مهاجرانی: دانش‌آموزان را وارد اکوسیستم‌‌های نوآوری کنیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان استعدادهای درخشان بر استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان نخبه تاکید کرد چراکه به گفته وی می‌توان این دانش‌آموزان را وارد اکوسیستم‌‌های نوآوری کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مهاجرانی: دانش‌آموزان را وارد اکوسیستم‌‌های نوآوری کنیم

فاطمه مهاجرانی در گفت‌وگو با پانا در پاسخ به این سوال که برای جلوگیری از خروج دانش‌‌آموزان نخبه و هدررفت استعدادهای آنان چه راهکاری را پیشنهاد می‌کنید؟ گفت: «بهترین نوع سیاست‌ها، سیاست‌هایی است که انسان‌ها بتوانند در محیط طبیعی خود قرار بگیرند. محیط طبیعی دانش‌‌آموز با استعداد، فضای صنعت و پژوهش را توسعه می‌دهد.»

رئیس سازمان استعدادهای درخشان افزود: «ارتباط بین دانش‌‌آموزان نخبه با صنعت از طریق بسیج مهندسین یکی از گام‌های جدی است که این بچه‌ها بتوانند تصویر خود را در آینده کشور ببینند و با این تصویر برای موضوع مربوط اقدام کنند.»

مهاجرانی افزود: «بهترین کار برای جلوگیری از اینکه بچه‌ها عطش مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشند، این است که با واقعیت‌های کشور خود آشنا و مواجه شوند و به سمت استفاده از ظرفیت‌های کشور خود بروند.»

وی اضافه کرد: «ارتباط دانش‌آموز با صنعت بسیار مهم است زیرا دانش‌آموزان با طرح‌های برتر را می‌توان وارد اکوسیستم‌های نوآوری کرد تا بتوان از ظرفیت‌های موثر آنان نیز استفاده کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار