تنها استخر دانش آموزی تایباد در انتظار تخصیص بودجه

تایباد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان تایباد عنوان کرد تنها استخر دانش آموزی تایباد برای تکمیل شدن نیازمند شش میلیارد تومان اعتبار است.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تنها استخر دانش آموزی تایباد در انتظار تخصیص بودجه

محمود آریامنش، در گفتگو با پانا اظهار کرد: حدود هشت سال پیش کلنگ زنی این استخر ورزشی-آموزشی زده شد و تاکنون نیمه تمام مانده است.

او افزود: کمبود اعتبار علت اصلی کند پیش رفتن این استخر و تاکنون فقط ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس آموزش و پرورش تایباد ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر یک میلیارد و هفت میلیون تومان برای ساخت و ساز این مکان ورزشی صرف و عملیات هایی همچون سازه اصلی، کندن کاسه استخر، ساخت بنای موتورخانه و دیوارکشی محوطه انجام شده است.

آریامنش بیان کرد: برای بهره‌ برداری از این استخر شش میلیارد تومان اعتبار لازم است تا کاشی کاری نما و کاسه استخر، تاسیسات و موتورخانه صورت گیرد.

این مقام مسئول در خصوص ضرورت ایجاد استخرهای دانش آموزی تصریح کرد: گذراندن اوقات فراغت دانش‌آموزان، برگزاری کلاس‌های آموزش شنا و طرح ملی سباح (آموزش شناری دانش آموزان پایه سوم ابتدایی) این ضرورت را ایجاد می‌کند تا استخر های دانش آموزی در شهرستان‌ها تاسیس شوند.

هم اکنون سرانه ورزشی در استان هفده صدم متر مربع به ازای هر دانش آموز است که شهرستان تایباد با ده صدم متر مربع به ازای هر دانش آموز در رتبه چهل و یکم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار