سرمربی تاریخ‌ساز به نیمکت تیم ملی امارات رسید

تهران (پانا) - سران فدراسیون فوتبال امارات برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور با سرمربی سابق تیم ملی کاستاریکا به توافق رسیدند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تاریخ‌ساز به نیمکت تیم ملی امارات رسید

به گزارش La nacion deportes ، پس از گذشت تقریبا یکسال بدون حضور در سطح حرفه‌ای، خورخه لوئیس پینتو سرانجام به فوتبال برگشت و به پیشنهادی که چند هفته پیش از سوی فدراسیون فوتبال امارات برای سرمربیگری در تیم ملی این کشور داده شده بود، پاسخ مثبت داد.

او که در آخرین تجربه کار، سرمربیگری تیم میلوناریوس در لیگ برتر کلمبیا را بر عهده داشت، پس از یک هفته مذاکره طولانی، پینتو متقاعد شد به فوتبال برگردد و قراردادش را با اماراتی‌ها امضا کرد.

بدین ترتیب خورخه لوئیس پینتو که موفق‌ترین مربی کلمبیایی است به عرصه بین‌المللی بازخواهد گشت. بزرگترین دستاورد او در عرصه ملی به رساندن کاستاریکا به جام جهانی 2014 و صعود با این تیم به یک چهارم نهایی جام جهانی بوده است تا این مربی تاریخ‌ساز فوتبال کاستاریکا باشد.

حالا پینتو یکبار دیگر این چالش را پیش‌رو دارد که تیم دیگری را به جام جهانی بفرستد و با قراردادی سه ساله هدایت تیم ملی امارات را بر عهده گرفته است تا این تیم را راهی جام جهانی 2022 قطر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار