فراخوان انتخاب بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان نمونه

شیراز(پانا)-مدیر کل تامین اجتماعی فارس از برگزاری مراسم تقدیر از از بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان نمونه به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان انتخاب بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان نمونه

ابراهیم کشاورز با اشاره به نامگذاری روز 25 ذی الحجه (25مرداد ماه سال جاری) به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: سازمان تأمین اجتماعی طبق سنوات گذشته با الهام از توصیه‌های بزرگان دین اسلام و همسو با راهبرد " اصلاح دید سازمان تامین اجتماعی نسبت به مفهوم مشتری مداری با ارتقاء مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی ضمن ارج گذاری به مقام و جایگاه بازنشستگان و مستمری بگیران ، از افراد نمونه در گروه‌های بازنشسته ، ازکار افتاده و همسران بازمانده کارگری و همکار در تامین اجتماعی تقدیر و تجلیل به عمل می آورد.
کشاورز از ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح انتخاب و معرفی بازنشستگان،همسران بازمانده و از کار افتادگان کلی نمونه به کلیه شعب تامین اجتماعی فارس اخبر داد و با بیان شاخص‌ها و شرایط شرکت در این فراخوان اظهار کرد: کلیه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با داشتن شرایطی از قبیل سابقه پرداخت حق‌بیمه، پیشرفت‌های تحصیلی ، تدریس در مراکز رسمی آموزشی ، موفقیت در رقابت‌های فرهنگی ، علمی و ورزشی، خلق آثار فرهنگی، هنری و علمی در دوران بازنشستگی ، تربیت فرزندان شایسته و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی می توانند در این طرح شرکت کنند.
او با برشمردن معیارهای انتخاب از کارافتادگان کلی نمونه و همسران بازمانده بیمه ‌شدگان متوفی نیز گفت: شاخص‌های انتخاب از کار افتادگان کلی و همسران بازمانده با کمی تفاوت همانند انتخاب بازنشستگان است و علاوه بر معیارهای قبلی، مواردی از قبیل تعداد فرزندان تحت تکفل و موفقیت آنها در عرصه‌های علمی ، فرهنگی و ورزشی در ملاک‌های ارزیابی انتخاب ایشان مورد توجه قرار خواهد گرفت.
مدیر کل تامین اجتماعی فارس در پایان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.fars.tamin.ir نسبت به دریافت اطلاعات و فرم‌های لازم اقدام نموده و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 24تیرماه فرم‌های تکمیل شده را همراه با مدارک مورد نیاز به شعبه تأمین‌اجتماعی محل دریافت مستمری خود ارائه دهند.
در روز خانواده و تکریم بازنشستگان از 6نفر از بازنشستگان ، همسران بازمانده و ازکارافتادگان کلی نمونه در مراسمی تقدیر و به هر نفر 6میلیون ریال اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار