برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی و کاریکاتور درتبریز

تبریز (پانا) - جشنواره استانی کارتون و کاریکاتوردر فضای مجازی به مناسبت فراخوانی و افشای هفته حقوق بشر امریکایی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه مجازی نقاشی و کاریکاتور درتبریز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛ حسین صبور با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه مجازی آثار منتخب دانش آموزان و فرهنگیان به نمایش گذاشته می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان افزود: در این نمایشگاه سعی شده است چهره واقعی ایادی استکبار جهانی آمریکا از موضع جنگ طلبانه، کاسبکارانه، نژادپرستانه و غیر انسانی به مخاطبان نشان داده شود.

وی بیان کرد: موضوع آثار باید مرتبط با حقوق بشر آمریکایی و تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی، آماج کینه و خصومت نظام سلطه و ایادی آن، ایران اسلامی، روز ملی مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، 17 هزار شهید ترور، قربانیان خشونت تروریسم بین‌الملل، گروهای تروریستی و جنایات سازمان یافته، زاییده استراتژی آمریکا و صهیونسم بین‌الملل، حقوق بشر اسلامی و روز افشای حقوق بشر آمریکایی باشد.

این مقام مسئول افزود: برپایی نمایشگاه کاریکاتور و نقاشی فرصت مناسبی برای نشان دادن نفرت و انزجار عمومی از این تفکر پلید و استعماری است.

صبور اظهار کرد: این نمایشگاه از روز شنبه 7 تیرماه لغایت 12 تیرماه سال جاری آغاز شده و آثار منتخب بعد از داوری در کانال های ارتباطی این اداره کل در معرض دید تمام علاقمندان خواهد بود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان و فرهنگیان می توانند آثار خود را به ادرس دبیرخانه جشنواره واقع در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار