دومین جلسه کمیته نظارت بر ثبت نام استان گلستان برگزار شد

گلستان(پانا)-دومین جلسه کمیته نظارت بر ثبت نام استان گلستان در محل سالن فرهنگ اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه کمیته نظارت بر ثبت نام استان گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، دومین جلسه کمیته نظارت بر ثبت نام استان در محل سالن فرهنگ اداره کل برگزار شد.

قربان طاشی رئیس کمیته نظارت بر ثبت نام گزارشی از اقدامات این کمیته در راستای سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی ارائه کرد. وی ضمن معرفی سامانه رسیدگی به شکایات به آدرس shekayat.medu.ir، آمادگی اداره ارزیابی عملکرد استان جهت دریافت گزارشات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات را اعلام کرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پ‍اسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گلستان در این جلسه گفت: اولیاء دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه شکایات و شرکت در نظر سنجی همگانی عملکرد مدیران مدارس در فرآیند ثبت نام، شرکت کنند.

در ادامه معاونین آموزش متوسطه، پرورشی، تربیت بدنی و سایر اعضای این کمیته در امر ثبت نام، ضمن اشاره به مشکلات و چالش های ناشی از بیماری کرونا، به ارائه راهکارها و پیشنهادهای حوزه ها جهت تسهیل امر ثبت نام دانش آموزان پرداختند.

در پایان حاجیلری، معاون آموزش متوسطه و دبیر پرورژه مهر اظهار کرد: آموزش و پرورش استان آمادگی لازم را جهت شروع سال تحصیلی 1400-1399 با توجه به شرایط ابلاغی وزارت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار