برگزاری جشن مبارزه با مواد مخدر در شیروان

شیروان(پانا)- به مناسبت هفته و روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، جشنی با حضور جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی و شهروندان شیروانی در پارک کوثر این شهرستان همراه با اجرای برنامه های متنوع و با شعار " یاریگر هم باشیم، نه به اعتیاد " برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن مبارزه با مواد مخدر در شیروان

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در این جشن گفت: معضل و آسیب اعتیاد مسئله ای است که فرد خاص، دستگاه و مسئول خاصی نمی تواند با آن مبارزه کند و همه خانواده ها و مسئولین باید در کنار هم باشند تا با این پدیده و آسیب شوم که به عنوان ام الفساد است مبارزه کنند.

سعید آیتی افزود: در همه گروه های سنی افرادی را داریم که گرفتار اعتیاد هستند و باید خانواده ها رابطه خوبی با فرزندان خود داشته و مراقب آنان باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی خانواده های بسیار شاخص نیز که دغدغه نداشتند فرزندانشان گرفتار این آسیب شده است گفت: ارتباط با دوستان ناباب، عضویت در کانال ها و شبکه های اجتماعی نامناسب و حتی مصرف یک بار سیگار نیز می تواند عامل ورود به این فضاها باشد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با بیان اینکه در سال 98 حدود دو میلیارد تومان جهت درمان افراد آسیب دیده و گرفتار به اعتیاد هزینه شده است اظهار کرد: این مبلغ باید در جهت فرهنگ سازی مصرف می شد اما متأسفانه به ناچار در این راه هزینه شده است و امیدواریم که از این لحظه همه در کنار هم قرار گرفته و در جهت مبارزه با مواد مخدر یاریگر هم باشیم.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان و ممتاز استانی احمد رضا دبدبه، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی، بیان خیرمقدم توسط خانم صفدری مدیر مؤسسه جامع و پویای عصر حرکت شیروان، برگزاری نمایشگاه تصویری، توزیع بروشورهای آموزشی، اجرای حرکات ورزشی رزمی کونگ فو توسط ورزشکاران نونهال به مربیگری خانم شیرزاد، اجرای مسابقه صندلی و اهدای جوایز به منتخبین، نوازندگی سیستار، اجرای حرکات ورزشی ژیمیناستیک توسط ورزشکاران نونهال به سرپرستی آقای محمدی، برپایی ایستگاه مسابقه نقاشی حضوری ویژه کودکان همراه با اهدای جوایز به برگزیدگان، اجرای قطعه های هنری به زبان های ترکی و کرمانجی توسط عقیل پارسا، اجرای هفده مرحله ای بازی بومی محلی یک قل، دو قل (یک گل، دو گل) توسط خانم محدثه جلالیان، اجرای مسابقه های لب آهنگ و نمایش صامت(پانتومیم) و اهدای هدایا به شرکت کنندگان، اجرای حرکات هنری توسط گروه باوند به سرپرستی آقای شاکری با مجریگری توانمند آقای زکریا شیرمحمدزاده از دیگر برنامه های این جشن بود.

در این همایش عبدالرضا هدایتی نیا دادستان عمومی و انقلاب، نجفعلی روشن از اعضای شورای اسلامی شهر، ابراهیم عباسپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر آرام رئیس اداره بهزیستی، مهندس مرتضی رضوانی معاونت خدمات شهری شهرداری، خانم مجرد رئیس هیئت ورزش های بومی و محلی، مهندس محمد مهرابی رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری و نایب رئیس هیئت ورزش های بومی و محلی حضور داشتند.

این جشن توسط مؤسسه جامع و پویای عصر حرکت و با مشارکت شورای اسلامی، شهرداری، اداره بهزیستی و نیروی انتظامی شهرستان شیروان برگزار گردید.

خبرنگار:حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار