پرواز جایگزین تهران- جاسک فردا صبح از فرودگاه کیش انجام می شود

تهران ( پانا) - شرکت هواپیمایی کیش خبر داد که مسافران پرواز تهران- جاسک، فردا صبح از فرودگاه کیش به جاسک منتقل می شوند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پرواز جایگزین تهران- جاسک فردا صبح از فرودگاه کیش انجام می شود

روابط عمومی هواپیمایی کیش در خصوص فرود اضطراری پرواز تهران- جاسک در فرودگاه کیش در اطلاعیه ای نوشت: صبح پنجشنبه پرواز شماره ۷۱۷۵ شرکت هواپیمایی کیش پس از برخاستن از فرودگاه مهراباد به مقصد فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک در هنگام آماده شدن هواپیما جهت فرود، خلبان با مشاهده به وجود آمدن ترک های جزئی در شیشه کابین به منظور حفظ ایمنی و به دلیل نبود امکانات فنی و تجهیزات جهت انجام تعمیرات مورد نیاز در جاسک به فرودگاه بین المللی جزیره کیش تغییر مسیر داده و بصورت نرمال و غیراضطراری در جزیره کیش به زمین نشسته است.

پس از فرود پرواز ۷۱۷۵ در جزیره کیش با هماهنگی های صورت گرفته مسافرین این پرواز ضمن پذیرایی جهت استراحت به هتل منتقل شدند.

همچنین بلافاصله پس از فرود هواپیما همکاران واحد مهندسی و تعمیرات اقدامات مورد نیاز جهت تعویض شیشه کابین خلبان را آغاز کرده و هواپیما جایگزین نیز در ساعت 19:00 آماده انجام این پرواز شد ولی بدلیل بسته بودن و غیر عملیاتی بودن فرودگاه شهدای هفتم آذر بندر جاسک به منظور برقراری پرواز در شب، انجام این پرواز به صبح روز جمعه موکول شده است.

شرکت هواپیمایی کیش ضمن عذرخواهی، از صبر و همکاری مسافرین پروازهای تهران - جاسک و جاسک - تهران در جهت انجام ایمن پرواز تشکر و قدردانی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار