تفاهم نامه مشترک همکاری بین آموزش و پرورش آذربایجان غربی و موسسه خیریه عترت بو تراب امضا شد

ارومیه (پانا) - با حضور مدیرعامل موسسه خیریه بوتراب، مدیر کل آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی آذربایجان غربی تفاهم نامه مشترکی در راستای اهداف خیرخواهانه امضا شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه مشترک همکاری بین آموزش و پرورش آذربایجان غربی و موسسه خیریه عترت بو تراب امضا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانیاداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشستی که به همین مناسبت در اداره کل انجام شد، در این باره گفت: این اقدام به منظور همکاری و افزایش هم افزایی نیروها و ظرفیتهایی که در استان در راستای توسعه عدالت آموزشی و تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند و در پی درخواست موسسه و پی نوشت مقام عالی وزارت مبنی بر لزوم همکاری ادارات کل آموزش و پرورش استانهای ذیربط با این موسسه انجام شده است.

ابراهیم محمدی بیان کرد: توسعه زمینه های همکاری و همدلی بین اداره کل و موسسه و بهره مندی از ظرفیتهای موجود مادی و معنوی دو طرف در جهت ارتقای بنیه علمی و تربیتی دانش آموزان تحت پوشش موسسه از اهداف این تفاهم نامه است.

وی بیان کرد: در قالب این تفاهم نامه موسسه متعهد شد تا در زمینه شناسایی(دانش آموزان) فرزندان بازمانده از تحصیل و مشارکت در تامین مایحتاج فرزندان اعم از لوازم التحریر سمعک و عینک و سایر موارد با این نهاد همکاری کند.

وی در این دیدار با اشاره به توجه ویژه دولت و استاندار محترم و پیگیریهای این نهاد در زمینه برقراری عدالت آموزشی در استان بیان کرد: تلاشهای انجام شده بیانگر توجه و نگاه وپژه به نهاد آموزش و پرورش به ویژه در نقاط محروم است که موجب شده تا طرح های اثر بخشی در این راستا انجام شده باشد و این استان در ردیف استانهای پیشرو و موفق کشور قرار گیرد.

محمدی با اشاره به تلاشهای این اداره کل در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای تامین سلامت دانش اموزان و کارکنان نیز اضافه کرد: تغییر سبک زندگی به علت شیوع بیماری کرونا یک ضرورت است و امار بسیار اندک ابتلای کارکنان و دانش آموزان بیانگر ثمر بخش بودن فرهنگ سازیهای انجام شده توسط این نهاد بوده است.

اذربایجان غربی در سال تحصیلی 1398- 99 دارای بیش از 607 هزار دانش اموز بود که در 24 منطقه آموزشی تحصیل می کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار