با حضور بخشدار بخش آب پخش و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

بازدید از حوزه‌های برگزاری امتحانات منطقه آب پخش انجام شد

آب پخش(پانا)- بخشدار آب پخش گفت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی امتحانات در حال برگزاری است .

کد مطلب: ۱۰۹۲۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از حوزه‌های برگزاری امتحانات منطقه آب پخش انجام شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، در این بازدید بخشدار بخش آب پخش با همراهی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش و کارشناس حراست از حوزه های امتحانی مدارس بازدید کردند و نحوه اجرای دستور العملهای بهداشتی و کیفیت برگزاری امتحانات را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

بخشدار آب پخش اظهار کرد : با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی امتحانات در حال برگزاری است و امکانات خوبی از جمله مواد ضد عفونی و آماده کردن محیط مناسب را در مقابله با کرونا برای دانش آموزان فراهم شده است.

علی تنگ ارمی اضافه کرد: آموزش و پرورش از معدود مکان هایی است که ضریب حساسیت در جهت اطمینان بخشی به خانواده‌ها و جامعه در آن بسیار بالاست.

تنگ ارمی اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت سال تحصیلی آینده مشخص نیست این نوع بازگشایی‌ها و اقدامات در مدارس به نوعی مانور عملیاتی است تا اگر سال آینده با موارد خاصی روبرو شدیم چالش کمتری را در این زمینه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: بیشترین دغدغه سلامتی دانش‌آموزان را داریم و در ارزیابی‌هایی که داشتیم مشخص شد دانش‌آموزان توصیه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و با مراقبت فردی در مدرسه حضور پیدا می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز بیان کرد: در روز تنها یک آزمون برگزار می‌شود، بنابراین دانش آموزان حداقل وسایل را با خود دارند، حوزه‌ها نیز میزبان دانش آموزان چندین مدرسه هستند و بچه‌ها باید به تدریج به حوزه امتحانی وارد و خارج شوند و همچنین از سرویس‌های تجمیعی جهت رفت و آمد استفاده نشود.

اکرم پاپری اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کونا همکاران مراقب از ماسک استفاده و دستکش استفاده کردند و دانش آموزان را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرده ایم و در حوزه‌های امتحانی فاصله صندلی‌ها رعایت شده است.

پاپری گفت: یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها نحوه برگزاری امتحانات بود که برای رفع نگرانی آنها آموزش و پرورش و بهداشت بر نحوه اعمال پروتکل‌های بهداشتی در حوزه امتحانی مدارس نظارت می‌کنند و سلامت دانش آموزان را در اولویت قرار داده‌اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار