برگزاری جلسه کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر 99 با حضور اعضاء در اداره آموزش وپرورش جعفرآباد

اردبیل(پانا)- جلسه کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر با حضور معاون پرورشی و سایر اعضاء به منظور تبیین شرح وظایف کارگروه و تدوین تقویم اجرایی فعالیت ها در جعفرآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر 99 با حضور اعضاء در اداره آموزش وپرورش جعفرآباد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه جعفرآباد، در این نشست رئیس کارگروه توجیه و تبلیغ هدف این کمیته را فراهم کردن شرایط مناسب برای بازگشایی با شکوه مدارس در سال تحصیلی جدید و ورود پرشور و نشاط دانش آموزان به مدارس دانست.

بهنام رهبر، بازگشایی مدارس در مهرماه را فرایندی گسترده و عظیم دانست که باید با همکاری و برنامه ریزی دقیقی از سوی اعضا همراه باشد.

او در ادامه مطالبی را در خصوص شرح وظایف کارگروه و ترویج برنامه ها، انتظارات کارگروه از مدیران مدارس، زمانبندی اجرای آن و همکاری با سایر کارگروهها در انجام فرایند بازگشایی مدارس بیان کرد.

رئیس کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر 99 جعفرآباد، هدف پوشش خبری مناسب از فعالیت های پروژه مهر 99، اطلاع‌رسانی در سطح شهر در ارتباط با بازگشایی با شکوه مدارس و هفته دفاع مقدس، دعوت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان، فرهنگیان و دانش آموزان شاخص و نمونه در مراسم بازگشایی مدارس، برگزاری مراسم های نمادین بازگشایی و تشکیل جلسات هفتگی و پیگیری نحوه اطلاع‌رسانی به مدیران و اولیای دانش‌آموزان را از مهمترین برنامه های این کارگروه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار