معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

آغاز دوره آموزش نظامی معلمان وظیفه سال 1399

تهران(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از معرفی معلمان وظیفه سال 1399 جهت انجام مراحل دوره آموزش نظامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دوره آموزش نظامی  معلمان وظیفه سال 1399

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به ضرورت تامین نیروی آموزشی متخصص جهت تکمیل کادر آموزشی مدارس گفت: استفاده از ظرفیت قابل توجه فارغ‌التحصیلان جوان، مستعد و مشمول خدمت نظام وظیفه که دارای شرایط تدریس در دستگاه تعلیم و تربیت می‌باشند، یکی از اهداف به کارگیری این افراد در سیستم آموزش و پرورش می باشد.

او با اشاره به چگونگی فرایند جذب پرسنل وظیفه اظهار داشت: این فرایند در تاریخ 12 اردیبهشت ماه 1399 با ارسال فراخوان جذب به مناطق تابعه و دریافت درخواست متقاضیان جذب و تشکیل پرونده آغاز گردید و در 29 اردیبهشت ماه اسامی واجدین شرایط جهت دریافت مجوز گزینش ، به هسته گزینش ارسال شد.

بهارلو با تاکید بر اینکه جهت سال تحصیلی 1400-1399 مجوز جذب 168 نفر معلم وظیفه به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اعطا شده است، تصریح کرد: قبول شدگان نهایی پس از گذراندن دوره دو ماهه آموزش نظامی ،از تاریخ اول شهریور ماه به عنوان معلم وظیفه جذب آموزش و پرورش شده و دوره یک ماهه ضمن خدمت جهت آمادگی برای حضور در امر تدریس را خواهند گذراند.

این مقام مسئول در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان خاطرنشان کرد: نیروهای جذب شده، مدت دو سال خدمت نظام وظیفه خود را با لباس شریف معلمی به دانش‌آموزان عزیز شهرستان‌های استان تهران خدمت خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار