کلانتری: حفاظت مشارکتی یکی از اولویت‌های اصلی سازمان محیط‌زیست است

تهران (پانا) - معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع‌زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت حفاظت مشارکتی یکی از اولویت‌های اصلی سازمان است که باید از طریق دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کلانتری: حفاظت مشارکتی یکی از اولویت‌های اصلی سازمان محیط‌زیست است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، کیومرث کلانتری در نشست با مدیران قرق‌های اختصاصی بر تقویت زیر ساخت‌های قرق های اختصاصی تاکید کرد.

در این جلسه که مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش و مدیران کل محیط زیست استان های یزد و کرمان حضور داشتند به بررسی مسائل و مشکلات حفاظت و بهره برداری از قرق های اختصاصی تحت اختیار سازمان محیط زیست پرداخته شد و مدیران قرق ها خواستار حمایت بیشتر سازمان و صندوق ملی محیط زیست از قرق های اختصاصی شدند.

همچنین مدیران کل محیط زیست استان های یزد و کرمان نیز ضمن بیان دیدگاه های خود از عملکرد قرق های اختصاصی محیط زیست اعلام رضایت کردند.

بر اساس ماده ۹ آیین‌ نامه اجرایی قانون شکار و صید، قرق اختصاصی به محدوده‌ ای از جنگل، مرتع، آب، آب‌ بندان، کوهستان و زمین ‌های بایر یا دایر اطلاق می ‌شود که امتیاز شکار و صید در آن محدوده، با رعایت حقوق اشخاص و مقررات مربوط به حفظ و تکثیر و بهره‌ برداری از حیوانات قابل شکار و صید پس از موافقت مقامات صلاحیت ‌دار وزارت جهاد کشاورزی، از طرف سازمان حفاظت محیط زیست برای مدت معین به اشخاص حقوقی یا حقیقی واگذار می ‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار