۱۵۹ خادم‌یار رضوی در شهرستان گلوگاه فعال هستند

گلوگاه (پانا) - دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان گلوگاه اعلام کرد که ۱۵۹ خادم‌یار رضوی در این شهرستان فعال هستند و 150 میلیون تومان برای محرومیت‌زدایی اختصاص داده شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۹ خادم‌یار رضوی در شهرستان گلوگاه فعال هستند

میلاد قدسی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در دهه کرامت امسال 14 عنوان برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود و از این تعداد برنامه، 13 عنوان برنامه فرهنگی و یک برنامه در قالب محرومیت زدایی خواهد بود.

به گفته او برگزاری مسابقات نقاشی، کتابخوانی و دلنوشته ای به امام رضا‌(ع) و توزیع بسته های متبرک حرم رضوی از جمله اقدامات فرهنگی است.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان گلوگاه با اعلام برنامه‌های فرهنگی زیر سایه خورشید در شهرستان افزود‌: حضور خدام حرم مطهر رضوی، دیدار با خانواده جان‌باختگان بیماری کرونا، حضور در کارگاه های دوخت ماسک و گان و تجلیل از جهادگران این عرصه از مهمترین این اقدامات است.

او اجرای مرحله سوم رزمایش همدلی و مواسات را مهمترین اقدام دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان در جهت محرومیت زدایی برشمرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان گلوگاه با اشاره به فعالیت 159 خادمیار رضوی در شهرستان گلوگاه گفت: با توجه به آسیب های ناشی از بیماری کرونا، در عید نوروز امسال 150 سبد غذایی در میان خانواده های کم بضاعت و 400 بسته سلامت در میان خانواده بیماران کرونایی و مدافعان سلامت شهرستان توزیع شد.

قدسی افزود‌: پس از صدور فرمان رزمایش همدلی و مواسات توسط رهبر معظم انقلاب، تا این لحظه به همت خادمیاران رضوی، 500 سبد غذایی هر کدام به ارزش دو میلیون ریال در میان خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا در سطح شهرستان توزیع شد.

او از توزیع 1000 قرص نان رایگان در میان شهروندان‌ و پخت و توزیع 1200 پرس غذای گرم در خانواده های نیازمند نیز در این شهرستان خبر داد.

قدسی گفت: در سال 99 نیز به همت خادمیاران رضوی و کانون ها و نهادهای فرهنگی، 6 هزار ماسک در شهرستان تولید و در میان شهروندان توزیع شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان گلوگاه با اشاره به فعالیت های نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان در سال 1398 گفت: به همت مردم شهرستان، خادمیاران رضوی و دفتر نمایندگی آستان قدس در مجموع مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال در جهت محرومیت زدایی از این شهرستان اختصاص داده شد.

خبرنگار دانش‌آموز: علیرضا محمودجانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار