دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس هرمزگان:

قبولی 522 داوطلب در آزمون پست مدیریت مدارس

۳ تیرماه آغاز مصاحبه حضوری

هرمزگان(پانا)-دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس هرمزگان گفت: تعداد 522 نفر از داوطلبین پست مدیریت مدارس در آزمون پذیرفته که می بایست از 3 الی 17 تیرماه 99 در مصاحبه شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
قبولی 522 داوطلب در آزمون پست مدیریت مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، حمزه ترکمانی با اشاره به اعلام نتایج آزمون انتخاب و انتصاب پست مدیریت مدارس، گفت: از 818 داوطلب پست مدیریت مدارس استان هرمزگان که در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران شرکت کرده بودند، تعداد 522 نفر با کسب حدنصاب نمره، پذیرفته شدند.

وی افزود: پذیرفته شدگان از تاریخ 3 الی 17 تیرماه 99 مطابق برنامه ریزی دبیرخانه انتخاب و انتصاب مناطق و شهرستان ها و با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، جهت انجام مصاحبه حضوری مراجعه می کنند.

ترکمانی ادامه داد: مسئولیت برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برحسن انجام کار برعهده روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها می باشد.

دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس هرمزگان تصریح کرد: زمان مصاحبه برای هر داوطلب یک تا یک و نیم ساعت است که در این مصاحبه مولفه هایی نظیر ویژگی های شخصیتی و روانشناختی، مهارتهای تخصصی و فنی ( آشنایی کاربردی و مهارتی با آیین نامه ها و مقررات) و مدیریت برنامه ریزی مورد سنجش قرار می گیرد.

ترکمانی به شرح مؤلفه های مورد سنجش در روند مصاحبه اشاره کرد و گفت: سنجش در مؤلفه شایستگی های شخصیتی بیشتر در محور خودمدیریتی، مسئولیت پذیری، اعتماد بنفس، صبر و بردباری، سلامت روحی و جسمی، پاکدامنی و امانتداری، انصاف و عدالت، آداب و اخلاق اسلامی می باشد.

این مسئول ادامه داد: در شاخص شایستگی های مدیریتی و رهبری به دنبال توانمندی داوطلبین در حوزه های برنامه ریزی، مدیریت منابع مالی، نظارت و کنترل، تصمیم گیری، توسعه خلاقیت فردی و سازمانی، توسعه ظرفیت های مشارکت اولیاء و سازمان های اجتماعی، توسعه فرهنگ کارتیمی در مدرسه هستیم.

دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس هرمزگان بیان داشت: شایستگی ها و مهارت های کاربردی مربوط به آیین نامه ها و مقررات داوطلبین مربوط به شاخص های آموزشی، پرورشی، تربیت بدنی، انجمن اولیا و مربیان، اداری، مالی مربوط به هر یک از دوره های تحصیلی و غیره می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار